معاون وزیر ارتباطات:

اکثر دانشگاه‌ها از ظرفیت فناوری برای آموزش مجازی مطلع نبودند

سید ستار هاشمی در صفحه اینستاگرامش از حضور خود در موسسه روزنامه همشهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از حضور خود در موسسه روزنامه همشهری خبرداد. هاشمی در این موسسه درباره اینترنت نسل پنجم، شهر هوشمند، ترافیک رایگان دانشگاه‌ها، نقش ارتباطات در دوره کرونا و تولید گوشی هوشمند ایرانی و گپ توضیحاتی را ارائه داد.

هاشمی در گفتگو با روزنامه همشهری مطرح کرد: قبل از دوران کرونا بسیاری از دانشگاه‌ها و اساتید ما هم از ظرفیت فناوری برای آموزش مجازی مطلع نبودند. نقش ارتباطات در مدیریت بحران کرونا بسیار ویژه است.

او همچنین با اشاره به افزایش بسیار زیاد استفاده مردم از اینترنت با شیوع کرونا در کشور ادامه داد: واقعیت این است که کیفیت اینترنت یک مسئله مداوم، مستمر و همیشگی است و نمی‌توان به آن پروژه‌ای نگاه کرد. حوزه ارتباطی کشور مدت هاست که تعطیلی نداشته است. در شرایط کرونا شبکه ارتباطی کشور ترافیک عجیب و غریبی تجربه کرد. ما این مسئله را با وجود تحریم‌های گسترده تلاش کردیم حل بکنیم.

در ادامه متن و پست منتشر شده از سید ستار هاشمی را مشاهده می‌کنید:

"صحبت درمورد مسائل روز حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات بهانه خوبی بود تا به بازدید موسسه همشهری بروم. روز گذشته در این موسسه حضور پیدا کردم و ضمن دیدار با مدیرمسئول روزنامه، با سرویس فناوری و دانش، درمورد اینترنت نسل پنج، شهر هوشمند، ترافیک رایگان دانشگاه‌ها، نقش ارتباطات در دوره کرونا و تولید گوشی هوشمند ایرانی گپ و گفتی داشتیم.
تحریریه روزنامه همشهری با وجود شرایط سخت این روز‌ها با رعایت پرتکل‌های بهداشتی با قوت به کار خود ادامه می‌دهد؛ در بازدید از تحریریه درمورد شرایط سخت کار روزنامه‌نگاران در این روز‌ها گفتیم و شنیدیم. بی‌شک نقش اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و آموزش شهروندان در این ایام بی بدیل است. خدا قوت به ایشان"

 سید ستار هاشمی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار