دستگیری ۲ شرور سابقه دار شرق کشور در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۲ شرور تحت تعقیب که عامل انجام شرارت و آدم ربایی در برخی مناطق شرق کشور بودند، در عملیات پلیس کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع چند مورد آدم ربایی و دیگر جرائم خشن در برخی مناطق شرق استان کرمان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم و مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور ۲ شرور مرتبط با این جرائم و تحت تعقیب در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه، ماموران پلیس استان کرمان، با دستور قضایی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند، طی یک عملیات شبانه ۲ شرور مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان دستگیر کنند.

سردار ناظری با اشاره به کشف ۴ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات از این اشرار تصریح کرد: در پی این عملیات موفق و دستگیری غافلگیرانه اشرار با همکاری پلیس دو استان همجوار، یک بار دیگر به همه مخلان نظم و امنیت هشدار می‌دهیم دست از شرارات و بر هم زدن آرامش شهروندان بردارند و در صورت ادامه رفتار‌های مجرمانه با پنجه فولادین خادمان نظم و امنیت روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار