انتصاب اثنی عشری به سمت عضو کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات در حکمی محمدباقر اثنی عشری را به سمت عضو کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر اثنی عشری را به عنوان عضو کمیته ویژه مبارزه با کرونا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد. اثنی عشری رئیس سازمان نظان صنفی رایانه‌ای است.


بیشتر بخوانید


در ﻣﺘﻦ ﺣﻜﻢ آﻣﺪه اﺳﺖ:

«جناب آقای اثنی عشری
رئیس محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
از آﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﺑﺎ آﻣﺎر روزاﻓﺰون ﻣﺒﺘﻼﻳﺎن ﺑﻪ وﻳﺮوس ﻛﺮوﻧﺎ و در پی آن از دﺳﺖ دادن ﺗﻌﺪادی از ﻫﻤﻮﻃﻨﺎن ﻋﺰﻳﺰﻣﺎن روبه‌رو ﻫﺴﺘﻴﻢ، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﻳﻂ ﺣﺴﺎس ﺣﺎﻛﻢ ﺑﺮ ﻛﺸﻮر در راﺳﺘﺎی ﻫﻢ‌افزایی ﻫﺮچه بیشتر، ﻣﺸﺎرﻛﺖ و ﻫﻤﺎهنگی ﺑﺮای ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ اﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎری ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﻇﺮﻓﻴﺖ ﻫﺎی ﺣﻮزه ارﺗﺒﺎﻃﺎت و ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت، ﺑﻪ ﻣﻮﺟﺐ اﻃﻼﻋﺎت این ﺣﻜﻢ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻋﻀﻮ ﻛﻤﻴﺘﻪ وﻳﮋه ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﺑﻴﻤﺎری ﻛﺮوﻧﺎ در ارﺗﺒﺎﻃﺎت و ﻓﻨﺎوری ﻣﻨﺼﻮب می‌ﮔﺮدﻳﺪ. ﺿﺮوری اﺳﺖ از ﺗﻤﺎمی ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺳﺎﺧﺖ و اﺑﺰارﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ﺷﺒﻜﻪ داخلی و ﺷﺒﻜﻪ ﻣﺎدر ﻣﺨﺎﺑﺮاتی، زﻳﺮ ﻫﺎی لجستیکی و اﻃﻼﻋﺎتی، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی‌ﻫﺎی ﺣﻮزه ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ﻓﻀﺎی ﻣﺠﺎزی ﻛﺸﻮر ﺑﺮای ﭘﺎﻳﺶ، ﻣﺮاﻗﺒﺖ اﻟﻜﺘﺮونیکی اﻓﺮاد در ﻗﺮﻧﻄﻴﻨﻪ و ﻛﻨﺘﺮل اﺿﻄﺮاری و آنی ﺑﻴﻤﺎران، آﻣﻮزش و اﻃﻼع رﺳﺎنی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ و دﻗﻴﻖ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎن، ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎن از ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎی در ﻣﻌﺮض و ﻋﺮﺿﻪ اﻟﻜﺘﺮونیکی ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت صنعتی و ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎ و ... ﺑﻬﺮه ﮔﻴﺮی ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ ﺗﺎ در اﻳﻦ ﺷﺮاﻳﻂ ﺳﺨﺖ ﺑﺘﻮاﻧﻴﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮ از ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار ﻫﻤﻮﻃﻨﺎن و کمک رﺳﺎن ﻛﺎدر درﻣﺎن ﻋﺰﻳﺰﻣﺎن ﺑﺎﺷﻴﻢ.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار