در نامه نوبخت به وزیر بهداشت صادر شد؛

اصلاح و متناسب‌سازی افزایش فوق‌العاده ویژه کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اصلاح و متناسب­‌سازی افزایش فوق­‌العاده ­ویژه کادر درمان از ابتدای دی ماه سال ۹۹ موافقت کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اصلاح و متناسب­‌سازی افزایش فوق­‌العاده ­ویژه کادر درمان بدون ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص یافته از ابتدای دی ماه سال ۱۳۹۹ موافقت کرد.

در نامه  محمدباقر نوبخت به سعید نمکی آمده است: بازگشت به نامه شماره ۱۲۰۹/۱۰۰ مورخ ۲۳/۷/۱۳۹۹ جنابعالی در خصوص افزایش فوق‌­العاده­ ویژه کارکنان دانشگاه‌­های علوم پزشکی به استحضار می­‌رساند که، با عنایت به نقش موثر کارکنان حوزه بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا و افزایش بار کاری مضاعف بر دوش این تلاشگران و حافظان سلامت در شرایط فعلی کشور و به منظور جبران بخشی از زحمات کادر سلامت کشور، ترمیم حقوق کارکنان دانشگاه‌­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور از طریق اصلاح و متناسب­‌سازی افزایش فوق­‌العاده ­ویژه پس از تصویب در هیئت امنا‌های دستگاه‌­های مربوطه و بدون ایجاد هرگونه بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص یافته و در صورت تامین از محل صرفه­‌جویی و درآمد‌های اختصاصی از ابتدای دی ماه سال ۱۳۹۹ بلامانع خواهد بود. عندالزوم مساعدت­‌های لازم طبق بند «ط» ماده ۲۸ قانون الحاق ۲ از سوی این سازمان معمول می‌­شود.

این دومین مکاتبه در این باره و صدور دستور مقتضی جهت پرداخت فوق‌العده ویژه کادر درمان در یک ماه گذشته است. کما اینکه اواسط مهرماه نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه دیگری به وزیر بهداشت اعلام کرده بود: پیرو مذاکرات و توافق به عمل آمده در خصوص برقراری فوق‌العاده ویژه کارکنان بهداشت و درمان موضوع بند ١٢ ماده ۵۴ دستورالعمل اداری و استخدامی کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در احکام پرسنلی در ماه‌های آتی؛ مقتضی است نسبت به ارائه پیشنهاد تعداد مشمولین و برآورد اعتبار مورد نیاز در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و از محل صرفه‌جویی اعتبارات در اختیار جهت بررسی و اقدامات بعدی، اقدام لازم به عمل آورید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
فقط ۵۰ درصد اقای نوبخت مثل هیات علمی اورژانس تهران وستادیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
فقط فوق العاده ویژه ۵۰ درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
هنوز نداده اینهمه تو بوق و کرنا کنین
بعد نه ماه دست و پنجه نرم کردن با کرونا ، فوق العاده ویژه ای که همه ی ادارات میگیرن که اخریش اموزش وپرورش بود که از اول ۹۹ برقرار شد الان دارن وعده میدن که بهمون بدن
واقعا دست مریزاد اگه کرونا نبود که بهمون فوق العاده نمیدادن ، حق کرونا همش گفتن که دادیم من تکنسین فوریتم تو نه ماه فقط یه میلیون تو کل نه ماه گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
فقط ۵۰ درصد اونم از اول فروردین همانند هیات علمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
اقا هنوز ندادین چی میگین شما
شما اول میخواستید مهر اجرایی کنین بعدش ابان بعدش لپاذر الانم میگین دی
خدا بخیر کنه
فوق العاده ویژه ی ۵۰ درصد میخواهیم از اول فروردین مثل هیلت علمی
آخرین اخبار