ابرخودروی Lamborghini Huracan STO معرفی شد

شرکت لامبورگینی با معرفی Lamborghini Huracan STO ابرخودروی جدیدی را وارد بازار جهانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مرسدس بنز مدتی پیش توانست با کمک جدیدترین خودروی خود رکورد سرعت لامبورگینی در پیست مسابقه Nurburging را بشکند اما اکنون به نظر می‌آيد شرکت ایتالیایی مذکور پاسخ محکم و دندان‌شکنی را برای بنز آماده کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید شرکت لامبورگینی از خودروی تازه خود با عنوان Huracan STO رونمایی کرده است و گفته می‌شود این مدل بسیار قدرتمند‌تر از مدل Huracan Performante داخل بازار شناخته می‌شود. نام STO مخفف عنوان Super Trofeo Omologata  است که شرکت مذکور برای خودروی جدید خود انتخاب کرده است. ابرشرکت ایتالیایی اعلام کرده این خودرو با الهام گرفتن از دو خودروی مسابقه‌ای Super Trofeo EVO و GT3 EVO ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند شگفتی جدیدی را خلق کند. موتور تعبیه شده در اتومبیل Huracan STO نمونه‌ای ۵.۲ لیتری با ۱۰ سیلندر است.

مشخصات فنی Lamborghini Huracan STO

مشخصات فنی Lamborghini Huracan STO

این اتومبیل ۱۰ اسب بخار از مدل Performante جلوتر است و در مجموع ۶۴۰ اسب بخار را به خود اختصاص می‌دهد. گشتاور خودرو با ۴۱۷ پوند بر فیت مطابقت دارد که کمی از مدل Huracan Performante پایین‌تر به حساب می‌آید. ابرشرکت لامبورگینی مدعی است اتومبیل‌ جدید آن‌ها می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در عرض ۳ ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت ۱۹۲.۶ مایل بر ساعت برسد.

مشخصات فنی Lamborghini Huracan STO

چیزی که این اتومبیل را از دیگر مدل‌های لامبورگینی متمایز می‌سازد وزن سبک و آیرودینامیک فوق‌العاده آن است. اتومبیل Huracan STO ۹۵ پوند از مدل Performante وزن کمتری دارد. بیش از ۷۰ درصد این اتومبیل از جنس کربن ساخته شده و به همین دلیل کاهش وزن قابل توجهی را به خود دیده است.

در مجموع خودروی مورد نظر ۲۹۵۲ پوند وزن دارد که برای یک ابر خودرو میزان شگفت‌آوری به حساب می‌آيد. شرکت لامبورگینی گفته است اتومبیل جدیدش بهار ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود و قیمت احتمالی آن مطابق با ۳۲۸ هزار دلار خواهد بود.

مشخصات فنی Lamborghini Huracan STO

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار