از احتکار روغن خوراکی تا روغن خودرو در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰۰ میلیارد ریالی احتکار روغن خوراکی و احتکار ۱۸۲ میلیارد ریالی روغن خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گقفت: اوایل هفته دو انبار احتکار روغن خوراکی در همدان و ملایر کشف و شد و دیروز هم  یک انبار احتکار روغن خودرو به ارزش ۱۸۲ میلیارد ریال در همدان شناسایی شد.

او افزود: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی یک انبار بزرگ محل نگهداری روغن خودرو را شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار امیری ادامه داد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع به محل اعزام و از انبار یاد شده بازدید و در بازرسیانجام شده بیش از ۲۵۶ هزار لیتر انواع روغن خودرویی و صنعتی احتکار شده، کشف و این انبار پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های خودرو احتکار شده را ۱۸۲ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.