نگاهی به روزنامه‌های ورزشی اروپا - ۲۹ آبان؛

عصبانیت مسی از مشکلات بارسلونا/ بازگشت زلاتان به سن پائولو/ دوئل مدعیان در لیگ ملت‌های اروپا

تیتر روزنامه‌های ورزشی اروپا، امروز به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، اظهارات لیونل مسی و عصبانیت او از مشکلات باشگاه بارسلونا، مهمترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز پنجشنبه هستند.

روزنامه‌ها همچنین به تلاش مربیان باشگاه های انگلیسی در گنجاندن ۵ تعویض حین دیدار‌ها، غیبت احتمالی محمد صلاح در دیدار لیورپول برابر آتلانتا، درخشش بازیکنان جوان در بارسلونا، اخبار بازار نقل و انتقالات و تورنمنت نهایی تنیس لندن پرداخته اند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه با تمرکز بر دیوید آلابا، مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ و نیم نگاه رئال مادرید به جذب این بازیکن نوشت: "دیوید آلابا در دستور کار رئال مادرید است. "

مارکا همچنین مصاحبه‌ای با اونای امری، مربی ویارئال و حریف بعدی رئال مادرید داشت: "امری: رئال برابر ما ضعیف‌تر نخواهد بود. "

این روزنامه به نتایج مسابقات لیگ ملت‌های اروپا و رقبای تیم ملی اسپانیا در مرحله نیمه نهایی پرداخت و نوشت: "فرانسه، بلژیک و ایتالیا رقبای ما هستند. "

این روزنامه همچنین به مسابقات قهرمانی نهایی تنیس در لندن پرداخت و شانس رافائل نادال برای صعود به نیمه نهایی این مسابقات را بررسی کرد.

روزنامه اسپرت

این روزنامه به دیدار اتلتیکو مادرید و بارسلونا پرداخت و نوشت: "بارسلونا بدون شکست در ۲۰ مسابقه متوالی مقابل اتلتیکو مادرید رکورد استثنایی دارد. یک تقابل بی سابقه بین سیمئونه و کومان. سوارز به دلیل ابتلا ویروس کرونا به بارسلونا نخواهد رسید. "

اسپرت همچنین در مورد اظهارات لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در مورد اتهامات دایی/عموی آنتوان گریزمان نوشت: "مسی: من از اینکه همیشه بار مسئولیت مشکلات بارسلونا را به دوش بکشم، خسته شده ام. "

این روزنامه همچنین به فران تورس، ستاره اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی پرداخت و نوشت: "فران تورس، ستاره جوانی که از دست بارسلونا پرید."

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه تمرکز خود را روی ستاره‌های جوان و نوظهور بارسلونا گذاشت که آینده این تیم هستند و نوشت: "طفلان بارسلونا"

این روزنامه همچنین در مورد مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا بعد از صعود فرانسه، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا نوشت: "لیگ ملت‌های اروپا: میدان نهایی با فشار بالا. "

موندو دیپورتیو به اظهارات مسی در مورد به دوش کشیدن مشکلات بارسلونا پرداخت و در تیتری دیگر سومین دیدار رافائل نادال در تورنمنت نهایی حرفه ای‌های تنیس لندن را مورد بررسی قرار دارد.

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه متمرکز بر گفتگو با کریستف گالتیه، مربی تیم لیل بود و نوشت: "گالتیه زنگ هشدار را به صدا در می‌آورد. "

اکیپ همچنین درباره لیگ ملت‌های اروپا و حضور تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی نوشت: "ویژگی‌های لیست ۲۳ بازیکن نوظهور"

این روزنامه از مربی تیم بانوان فرانسه حمایت کرد.

روزنامه انگلیسی میرر

این روزنامه به پیروزی انگلیس مقابل ایسلند در لیگ ملت‌های اروپا و درخشش بازیکنان جوانش پرداخت و نوشت: "بازیکنان خوب هستند. "

این روزنامه همچنین در مورد محمد صلاح مصری و احتمال بازی برابر آتلانتا نوشت: "محمد صلاح ممکن است به دلیل سومین آزمایش مثبت ویروس کرونا، مسابقه تیمش برابر آتلانتا را از دست بدهد. "

این روزنامه اظهارات نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون در مورد بازگشت توده‌ها نوشت: "جانسون: ما امیدواریم که توده‌ها را در اسرع وقت احیا کنیم. "

میرر همچنین به تمایل مربیان تیم برای بازگشت به ۵ تعویض توجه کرد و نوشت: "اختلاف بین مربیان باشگاه‌های لیگ برتر بر سر ۵ تعویض ادامه دارد. "

روزنامه ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

این روزنامه به پیروزی تیم ایتالیا برابر بوسنی و صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و نوشت: "ایتالیا پیروز شد و صعود کرد. "

گازتا همچنین به دیدار ناپولی برابر آث میلان در سری آ ایتالیا پرداخت و نوشت: "ابراهیموویچ به سن پائولو بر می‌گردد. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار