سرهنگ گودرزی خبر داد؛

دستگیری ۳ سارق اماکن کارگاهی و تولیدی در کهریزک

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری ۳ سارق اماکن کارگاهی و تولیدی در منطقه کهریزک و شورآباد و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: سوم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی تجهیزات پزشکی در کلانتری ۱۷۰ کهریزک تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی اظهار داشت، متخصص ساخت تجهیزات پزشکی هستم و دوم آبان ماه بعد از پایان ساعت کار کارگاه را ترک کردم و روز بعد هنگام مراجعه به محل متوجه به هم ریختگی و سرقت بخشی از تجهیزات پزشکی به ارزش ۳ میلیارد ریال شدم.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران افزود: با دریافت پرونده تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی واقع در کهریزک برای بازدید اعزام شدند و مشخص شد سارقان با استفاده از طناب گره خورده و از طریق دیوار وارد محوطه کارگاه شده و با برهم زدن زوایای دوربین‌های مداربسته از کارگاه سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در پایش تحقیقات میدانی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت این فرد به نام جمشید شناسایی و مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر روانه زندان شده است.

وی بیان داشت: با هماهنگی قضایی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم به سرقت از کارگاه با همکاری ۴ تن از دوستانش معرتف شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: جمشید علت حضورش را بعد از سرقت در صحنه جرم این گونه اظهار داشت: برای اینکه از کیفیت تحقیقات پلیسی مطلع شوم و ببینم آیا ردی از ما به دست آمده به محل جرم بازگشتم.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه ۲ تن از سارقان شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضایی هر دو متهم به نام قاسم و شهروز دستگیر شدند و به ۶ فقره سرقت از کارگاه‌ها در محدوده کهریزک و شورآباد و فروش اموال سرقتی به مالخری به نام سینا اعتراف کردند.

کارآگاه گودرزی با بیان اینکه سینا نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد، بیان داشت: با دستگیری ۳ سارق و مالخر اموال سرقتی هر ۴ متهم با دستور قضایی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری ۲ متهم فراری ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار