کمک طلاب بسیجی به کادر درمان

طلاب بسیجی در ۴ بیمارستان استان قزوین به کمک کادر درمان آمدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: طلاب و روحانیون بسیجی استان در قالب گروه‌های جهادی به کار درمان و بیماران کرونایی در ۴ بیمارستان استان قزوین کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی افزود: با توجه به اینکه کادر درمان و بهداشت در طول این چند ماه مبارزه با کرونا از نظر روحی و ذهنی خسته شده‌اند، طلاب بسیجی و روحانی در ۲ بیمارستان بوعلی و ولایت شهر قزوین و بیمارستان‌های شفای تاکستان و رحیمیان الوند به امر مشاوره روان‌شناسی و روحیه‌دهی به خادمان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و کادر پیراپزشکی مشغول هستند.

حجت‌الاسلام مصطفایی ادامه داد: همچنین بسیجیان طلبه و روحانی علاوه بر امور یادشده به انجام فرائض دینی و مذهبی بیماران و کادر درمان مانند نماز جماعت مشغول هستند و تلاش می‌کنند که با حاکم کردن فضای معنوی در بیمارستان‌های سطح استان روحیه، ایمان و باور کادر درمان و بیماران به شکست ویروس منحوس کرونا را تقویت کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر (عج) با اشاره به ضرورت تجلیل از کادر درمان و پاسداشت تلاش‌های خالصانه و مخلصانه آن‌ها گفت: در ایام جشن و شادی و در مناسبت‌های دیگر طلاب بسیجی با تهیه گل، شیرینی و لوح‌های تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌های استان قزوین تجلیل می‌کنند و از این طریق به کادر درمان روحیه می‌دهند.

حجت‌الاسلام مصطفایی با یادآوری اینکه گروه‌های جهادی بسیج طلاب و روحانیون ۱۲ سال است که در استان قزوین فعال شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه امر غسل دادن، تدفین و انجام اعمال دینی دفن بیماران کرونایی در ابتدای بحران کرونا مغفول مانده بود، بسیج طلاب استان قزوین در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری در هر ۳ موج اول، دوم و سوم همه‌گیری و شیوع کرونا با استفاده از گروه‌های جهادی وارد عمل شده و کارغسل دادن و تدفین فوتی‌های کرونایی را به عهده گرفت.

وی یادآور شد: در حال حاضر بسیجیان روحانی در آرامستان‌های ۴ شهرستان قزوین، تاکستان، البرز و بویین‌زهرا کار غسل دادن و تدفین بیماران کرونایی را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.