خطیبی: گل سپاهان ۱۰۰ درصد آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: گل تیم سپاهان ۱۰۰ درصد آفساید بود و ما به اشتباه داوری باختیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶:۲۲ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک - صفر به سود زرد پوشان دیار زاینده رود به پایان رسید.

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست مطبوعاتی پس از این مسابقه در رابطه با این دیدار اظهار کرد: ما بازنده این دیدار نیستیم. هر ۲ تیم، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم. با اشتباهات داور و کمک داور، شاکله تیم ما به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: گل سپاهان ۱۰۰ درصد آفساید بود. روی صحنه گل، بازیکن حریف به سر مدافع تیم من ضربه زد و از سر او خون آمد. کمک داور چهارم هنگام بازی به من گفت به نظرم گل سپاهانی‌ها خطا بود. ناظر بازی هم پس از دیدن صحنه، تائید کرد که گل سپاهان آفساید بوده است.

او در پایان گفت: تیم ما نسبت به هفته قبل بهتر بازی کرد و به داوری باختیم. به بازیکنان خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد این اشتباهات نباشیم. قطعا در هفته‌های آینده فوتبال با کیفیت تری از تیم ما شاهد خواهید بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار