اهداء ۷۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه شهید رجایی اسدآباد در هفته کتاب

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از اهداء ۷۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه شهید رجایی این شهرستان در هفته کتاب خبر داد.

اهداء ۷۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه شهید رجایی اسدآباد در هفته کتابمرادیان تمجید رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اهدای کتاب توسط یک خیر نیک‌اندیش به کتابخانه شهر خبرداد و گفت: آقای فریدون کریمی از فرهنگیان اسدآبادی است که با اهدا تعداد ۷۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه شهید رجایی اقدام به کار خیر و فرهنگی نموده است.

او افزود: این ۷۰ نسخه کتاب نفیس به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال ارزش دارد.

مرادیان تمجید فرهنگ اهداء کتاب را اهداء دانایی در بین افراد جامعه خواند و گفت: این امر یکی از ماندگارترین کارهاست که در راستای آگاهی‌بخشی و دانش به جامعه از سوی خیرین کتاب دوست انجام می‌شود.

اوبیان کرد: دو سال گذشته باتوجه به مشکلات مالی کتابخانه‌ها بیشتر منابع جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان از محل اهداء کتاب تأمین شده است.

این مسئول از تمام شهروندان خواست کتاب بلااستفاده در خانه‌های خود اعم از کتب عمومی، کمک درسی و تخصصی خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا با مطالعه این کتاب‌ها توسط دیگر افراد باقیات و صالحاتی برای خود در این امر داشته باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار