ترامپ: ۲ هزار مرده در آرای ثبت نامی پنسیلوانیا گزارش شده است

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی حضور نام ۲ هزار مرده در میان آرای ثبت شده در پنسیلوانیا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور و نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات سال جاری، ادعای جدیدی درباره تخلف در آرای ثبت شده در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: «شواهد تخلفات انتخاباتی بیشتر شده است و اکنون مشخص شد ۲ هزار مرده در ایالت پنسیلوانیا و هزاران نفر دیگر در کل کشور در فهرست رأی‌دهندگان ثبت شده‌اند. این یعنی تعداد زیادی رأی مصنوعی برای حمایت از جو بایدن در انتخابات امسال وجود داشته است.»

گفتنی است شبکه اجتماعی توئیتر، اکنون همانند بیشتر پیام‌های اخیر ترامپ این پیام را نیز برچسب زده و نوشته: «این ادعا درباره تخلف انتخاباتی جای بحث دارد.»

پیش از این نیز ترامپ در پیامی دیگر نوشت: «اکنون در این انتخابات هیچ رأیی در ایالت جورجیا باطل اعلام نشده است در حالیکه در سال‌ها قبل این میزان ۴ درصد گزارش شده بود؛ بنابراین امضا‌های روی پاکت‌ها نامه باید بررسی شوند که دموکرات‌ها برای آنکه دستشان رو نشود مخالفت خواهند کرد.»

او در پیامی دیگر نیز نوشته بود: «بازشماری آرا در جورجیا یک شوخی است و بدون هیچ میل و رغبتی انجام می‌شود. حتی اگر هزاران رأی تقلبی نیز پیدا شده باشد، رقم واقعی مربوط به امضا‌های منطبق با رأی‌ها است. فرماندار باید درباره حکم توافقی که مغایر با قانون اساسی است را بپذیرد و آن را به مجلس ایالتی ارجاع دهد. توئیتر نیز این پیام ترامپ را مانند توئیت‌های اعتراضی دیگر وی، علامت‌دار کرد و آن را نامعتبر خواند.».

اما مقامات جورجیا از این اقدام دفاع کرده و گفته‌اند: «هیچ مدرکی دال بر تغییر نتایج در ایالتمان وجود ندارد.»

«برد رافنسپرگر» وزیر امور داخلی در جورجیا نیز در مصاحبه خود با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرده است که هنوز چند شهر این ایالت نتایج بازشماری خود را اعلام نکرده‌اند و منتظر اعلام نتایج آن‌ها هستند، اما باز هم به نظر می‌رسد این آرا تغییری در پیروزی بایدن و انتخاب شدن ترامپ در انتخابات ایجاد نخواهد کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز امروز در خبری نوشت عملیات بازشماری آرا در ایالت ایالت جورجیا به تغییر نتیجه پیروزی بایدن بر ترامپ در این ایالت منجر نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خوب درسته مردها به مردها رای میدن مردها هم حق رای دارن چهار سال قبل هم مردها به توی مردنی ملعون رای دادن رئیس جمهور .
آخرین اخبار