برای نخستین بار در این هفته شمار درگذشتگان کرونا در استان همدان به زیر ۱۰ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: برای نخستین بار در این هفته شمار درگذشتگان کرونا در استان همدان به زیر ۱۰ نفر رسید.

دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  برای نخستین بار در این هفته شمار درگذشتگان کرونا در استان همدان به زیر ۱۰ نفر رسید و با  ۷  فوت ناشی از این ویروس شمار درگذشتگان کرونایی استان به هزار و ۱۴۰ نفر رسید.

او با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶۳ نفر تست مثبت کرونا در استان داشته اند افزود: با افزایش این بیماران کرونایی در استان به ۸ هزار و ۴۸۰ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تاکنون در شهرستان‌های اسدآباد ۲۶۴ نفر، بهار ۴۹۰ نفر، تویسرکان ۵۰۸ نفر، رزن ۳۱۴ نفر، درگزین ۱۴۲ نفر، فامنین ۱۴۷ نفر، کبودراهنگ ۵۱۰ نفر، ملایر هزار و ۶۲۰ نفر، نهاوند ۵۷۴ نفر و همدان ۳ هزار و ۲۸۵ نفربه ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

حیدری مقدم با تاکید بر اینکه اگر علائم بیماری کووید ۱۹ را به طور خفیف دارید در خانه‌ها بمانید افزود: با استراحت کردن و قرنطینه کردن افراد با علائم خفیف جلوی انتشار بیشتر ویروس گرفته می‌شود.

او اضافه کرد: ۲۲۶ نفر از بیماران بستری شده‌ی کرونایی استان را مسافران تشکیل داده اند و هم اکنون حال ۵۷ بیمار کرونایی بستری شده در استان وخیم است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.