اطلاعیه وزیر ورزش و جوانان در خصوص تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا

مسعود سلطانی فر به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعمال محدودیت‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه مسعود سلطانی فر:

"بسمه تعالی

روسای محترم فدراسیون‌های ورزشی - اعضای محترم سمن‌های جوانان

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر اعمال محدودیت‌های فراگیر جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا لازم است اقدامات زیر به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود:

۱- فدراسیون‌های ورزشی به تولید و پخش مجموعه‌های "ورزش در خانه" از طریق صداوسیما و فضای مجازی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها اقدام و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی لیگ‌های مختلف را برگزار تا فضای شادابی برای مردم در منزل فراهم گردد.

۲- فدراسیون‌های ورزشی با استفاده از ستارگان ورزش کشور و قهرمانان و پهلوانان ورزشی نسبت به اعلام توصیه‌ها و تبیین شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام و ضمن انتشار در فضای مجازی، در اختیار صداوسیما و رسانه‌های کشور قرار دهند.

۳- جوانان فعال و توانمند در سمن‌های جوانان به عنوان پیشگامان خدمت و سلامت که از روز‌های نخستین شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر بودند و در ۹ ماه گذشته تلاش زیادی برای کمک به مردم و کادر درمانی انجام داده اند، این بار هم ایجاد پویش خدمت و سلامت با فرهنگ سازی در فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای هموطنانی که در خانه می‌نشینند نسبت به آگاه سازی و آموزش اقدام کنند.

لازم است به صورت مستمرگزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزشی برای معاونان محترم ورزش قهرمانی و فرهنگی و ورزش همگانی و در حوزه سمن‌های جوانان برای معاون محترم امور جوانان ارسال شود.

وظیفه بزرگ جامعه ورزش و جوانان کشور است که همه تلاش خود را به کار گیرد تا در کنار کادر درمان ایثارگر و ملت عزیز ایران انشاالله از این آزمون هم سربلند بیرون می‌آید.

مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار