شناسایی ۱۸ بیمار کرونایی جدید در مهاباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۱۸ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مهاباد شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۸ بیمار جدید کرونایی شناسایی و ۶ مورد فوت در مهاباد ثبت شد که با احتساب این فوتی ها مجموع قربانیان این ویروس به ۲۵۲ نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده افزود: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به یک هزار و ۵۳۲ نفر رسیده است که از این تعداد ۷۵۳ نفر مشکوک و ۷۷۹ نفر مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۳۰۹ نفر بوده که از این تعداد، ۸۱ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

او با اشاره به افزایش ۲۳ نفری تعداد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد کل فوت شدگان در استان به ۲ هزار و ۶۰۷ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

آقازاده خواستار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم شد و اضافه کرد: با استفاده از ماسک و کاهش ارتباطات با دیگران و حضور نداشتن در اجتماعات می‌توان روند ابتلا به کووید ۱۹ را کاهش داد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.