در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور؛

آغاز طرح محدودیت تردد از ساعت ۲۴ امشب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آغاز طرح محدودیت تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی استان از ساعت ۲۴ امشب به مدت یک ماه خبر داد.

دهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در طرح محدودیت تردد خودرو‌ها، در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی اجازه خروج خودرو‌ها با پلاک بومی و همچنین اجازه ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به این شهر‌ها داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به این که ۷ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز قرار دارد افزود: محدودیت دیگری که از فردا در شهر‌های قرمز رنگ آغاز می‌شود، محدودیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ساعت ۴ صبح روز بعد است.

دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: در خصوص مشاغل در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند فقط گروه شغلی یک که نیاز‌های ضروری مردم را تامین می‌کنند و در شهر‌های نارنجی فقط گروه‌های شغلی یک و دو، و در شهر‌های زرد رنگ گروه‌های شغلی یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: کلیه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی از جمله فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

او تصریح کرد: در خصوص فعالیت کارکنان در ادارات، شهرستان‌های قرمز تا یک سوم کارکنان، شهر‌های با وضعیت نارنجی تا ۵۰ درصد کارکنان و در شهر‌های زرد رنگ دو سوم کارکنان در اداره و یک سوم دیگر به صورت دور کاری اجازه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.