از امروز انجام می‌شود؛

تعطیلی روز بازار‌ها و شب بازار همدان به مدت دو هفته

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: روز بازار‌ها و شب بازار همدان بر اساس مصوبه سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

تعطیلی روز بازار‌ها و شب بازار همدان به مدت دو هفتهوحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اظهار داشت: روز بازار‌ها و شب بازار همدان بر اساس مصوبه سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از امروزبه مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

او بیان کرد: با در نظر گرفتن اهمیت سلامت شهروندان و اعلام محدودیت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا این بازار‌ها به مدت دو هفته تعطیل است و  در صورت تمدید تعطیلی‌ها مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های شهرداری، مشکلاتی است که قشر آسیب‌پذیر مشغول در این بازار‌ها با این اقدام با آن روبه رو می‌شوند، افزود: به علت ضرورت حفظ سلامت عموم جامعه ناگزیر از گرفتن چنین تصمیمی شده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی این بازار‌ها ضمن نصب بنر در مکان روز بازار‌ها و پیاده راه بوعلی، از طریق ارسال پیامک به بساط گستران اطلاع رسانی انجام شده و از آن‌ها درخواست داریم که همکاری لازم را داشته باشند.

وحید علی ضمیر بابیان اینکه شهروندان با شیوع ویروس کرونا از این بازار‌ها استقبال چندانی ندارند و دستفروشان نیز در این مدت از لحاظ تعداد کاهش یافته‌اند، عنوان کرد: شهرداری همدان همچنان به صورت مستمر هر روز مبلمان و تأسیسات شهری، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، و پایانه‌های مسافربری را ضدعفونی می‌کند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار