در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رفع مشکل تامین فضای آموزشی منطقه ٢٢ تهران

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: قرار بر این است تا با همکاری شورای شهر تهران و شهرداری مشکل تامین فضای آموزشی در منطقه ٢١ و ٢٢ رفع شود.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره راهکار در نظر گرفته برای حل مشکل تامین فضای آموزشی در منطقه ٢٢ تهران بیان کرد: با تشکیل میز خیرین در شورای شهر تهران و توجه ویژه‌ای که اعضای شورای شهر و شهرداری دارند مشکلات فضای آموزشی منطقه ٢٢ و ٢١ در حال برطرف شدن است.

او ادامه داد: برای منطقه ٢٢ به طور مشخص قرار بر این شده است که سالانه شهرداری برای ساخت ٢٠ مدرسه زمین در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد تا روند ساخت و ساز را انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در تشریح فرایند ساخت و ساز این مدارس بیان کرد: مقرر شده است تا یک سوم مدرسه را شهرداری، یک سوم را خیرین و یک سوم توسط آموزش و پرورش ساخته شود.

فولادوند اظهار کرد: ظرف یک ماه آینده اولین سری کلنگ‌زنی ٢٠ مدرسه در منطقه ٢٢ به زمین زده خواهد شد علاوه بر آن در اردیبهشت ١۴٠٠ هم مقرر است تا ٢٠ مدرسه بعدی را کلنگ‌زنی کنیم.

او با تاکید بر اینکه قرار شده است تا در این دوره از فعالیت شورای شهر ۴٠ مدرسه در تهران ساخته شود، تصریح کرد: ساخت و ساز این مدارس به تناسب نیاز و جانمایی که در حال بررسی آن هستیم انجام خواهد شد و بر این اساس مقطع و جنسیت مورد نیاز مدرسه مشخص می‌شود چراکه در شرایط کنونی تراکم بالای دانش آموزی را در مدارس شاهد هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار