استاندار اردبیل:

مشارکت مردم در اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی ضروری است

استاندار اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی در استان خواستار مشارکت عموم مردم در اجرای این طرح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: هر چه مشارکت و همکاری مردم در روند اجرای این طرح بالاتر باشد ، موفقیت به مراتب بیشتر می شود.

او بیان کرد: در راستای جلب مشارکت و همکاری مردم ورود رسانه ها، فعالان فضای مجازی و اطلاع رسانی از صدا و سیما ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: با اینکه اجرای این طرح با محوریت و حضور نیروهای بسیج اجرا می شود ، ولی همه باید خود را ملزم به همکاری و مشارکت کنند.

بهنام جو با اشاره به اجرای طرح هوشمند محدودیت ترافیکی همزمان با طرح سپهبد قاسم سلیمانی خواستار مشارکت مردم در اجرای این طرح ها و مدیریت و قرنطینه خانگی بیماران احتمالی در خانواده خود شد.

او گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی ، نیروهای اجرایی اقدام به بیماریابی کرده و افراد نیازمند خدمت را شناسایی و کمک های لازم از قبیل خدماتی و معیشتی را ارائه می کنند.

بهنام جو با بیان اینکه در جریان طرح محدودیت ترافیکی ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، افزود: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و پلیس راه برای اجازه تردد به افرادی که با قصد کار و معالجه به شهرها قصد ورود دارند ، انجام شده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جلوگیری از تردد در داخل شهرها نیز که از ساعت ۹ شب الی چهار صبح اجرایی می شود، با هدف کنترل همنشینی های خانوادگی که دلیل بالای ابتلا به کرونا است ، عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.