۳۵ کیلومتر از شبکه برق تبریز اصلاح شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اجرای موفق مانور تعمیرات شبکه‌های فرسوده گفت: ۳۵ کیلومتر از شبکه برق تبریز اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح اهداف مانور تعمیرات شبکه‌های فرسوده گفت: با توجه به افزایش روزافزون سرقت سیم‌های شبکه فشار ضعیف، تصمیم برآن شد جهت جلوگیری و کاهش سرقت سیم‌ها، اسپیسر فشار ضعیف در مناطق آلوده به سرقت نصب شود.

او با بیان اینکه طی این مانور، ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف اصلاح شده و پنج کیلومتر از سیم‌های مسی شبکه به کابل‌های خودنگهدار تبدیل می‌شوند، افزود: چهار اکیپ خط گرم نیز در این مانور، به تعمیر فیدر‌های بحرانی ۲۰ کیلوولت به صورت خط گرم مبادرت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز از دیگر دستاورد‌های مانور تعمیرات شبکه‌های فرسوده برق تبریز است.

کاظمی با بیان اینکه در این مانور ۲ روزه، ۱۵۰ نفر در قالب ۳۲ اکیپ عملیاتی شرکت دارند، افزود: در این مانور ۷۰ خودروی سبک و سنگین به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مانور تعمیرات شبکه‌های فرسوده این شرکت را گامی بزرگ در راستای اصلاح مشکلات به وجود آمده در شبکه براساس سرقت‌های صورت گرفته عنوان کرد و افزود: در مدت اجرای مانور بالغ بر ۲ هزار عدد اسپیسر در بیش از ۱۰۰ منطقه شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر نصب می‌شود.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.