تعطیلی کارخانه‌های لرستان سوهان روح مردم استان شده است/ لزوم تشکیل ستاد اشتغال‌زایی پایدار

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به لزوم تشکیل ستادی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تأکید کرد و گفت: تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها، سوهان روح مردم شده و استان را مستعد آسیب‌های اجتماعی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده، ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با مدیر عامل و جمعی از اعضای بنیاد علوی کشور که در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: مجموعه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام راحل، بنیاد مستضعفان که تحت زعامت دفتر مقام معظم رهبری هستند در داخل و خارج کشور نام آشنا و پیام آور امید برای مردم هستند.

او افزود: دشمنان با بنیاد و سازمان‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام راحل و بنیاد مستضعفان دشمنی می‌کنند چراکه برنامه‌های این سازمان‌ها سبب امید در دل دوستداران و یاس دشمنان می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه پایه شخصیتی مدیر عامل بنیاد مستضعفان کشور هماهنگ با اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری است و از مجموعه تحت مدیریت وی انتظار همین است.

او با بیان اینکه لرستان پادگان نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: مردم لرستان از طلوع انقلاب اسلامی آرامش خود را حفظ و در ایجاد آرامش در استان‌های دیگر و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و بسیاری زیر ساخت‌های استان دچار آسیب شد، ولی متاسفانه نگاه عدم توسعه و ارتقا فرهنگی همانند ۸ سال دفاع مقدس در استان لرستان پس از جنگ نیز ادامه پیدا کرد.

او تصریح کرد: در استان لرستان متاسفانه عدم رونق تولید و نرخ بالای بیکاری در طول سنوات گذشته تاکنون رمق را از خانواده‌ها گرفته است و همچنین تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های استان سوهان روح مردم شده و استان را مستعد آسیب‌های اجتماعی کرده است.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: حدود ۴۸ منطقه حاشیه شهر با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان هستند این در حالی است که استان دارای ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور، زمین حاصل خیز، باغات، دامپروری و کشاورزی فراوان است، ولی هیچ گونه صنایع تبدیلی در استان وجود ندارد.

او اظهار داشت: ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان لرستان جهت محرومیت‌زدایی امید را در دل‌های مردم استان زنده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: با ورود بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل به استان بهتر است ستادی جهت ایجاد شغل‌های پایدار با توجه به مزیت‌های هر منطقه استان پیش بینی شود که در این راستا گام‌های اساسی و متفاوت با گذشته برداشته شود چرا که متاسفانه در گذشته پول وارد استان شده است، ولی در راستای شغل پایدار هزینه نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.