توئیتر اعلام کرد:

بایدن در ۲۰ ژانویه حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا را دریافت می‌کند

توئیتر از تحویل حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا به بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر اعلام کرد «جو بایدن» پس از برگزاری مراسم تحلیف خود در کاخ سفید حساب کاربری مخصوص رئیس جمهور آمریکا (@POTUS) را دریافت خواهد کرد. بنا به اعلام این کمپانی تحویل حساب کاربری مخصوص رئیس جمهور آمریکا حتی در صورتی که «دونالد ترامپ» تا پیش از ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را نپذیرد انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


یکی از سخنگویان کمپانی توییتر تایید کرد این غول تکنولوژی خود را برای انتقال حساب‌های سازمانی کاخ سفید در توییتر که شامل (@whitehouse)، (@VP)، (@FLOTUS) و تعدادی دیگر از حساب‌های رسمی است در تاریخ بیستم ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی آماده می‌کند. قرار است این انتقال با رایزنی با دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا صورت پذیرد.

بایدن در ۲۰ ژانویه حساب کاربری مخصوص رئیس جمهوری آمریکا را دریافت می‌کند

همچنین توییت‌های کنونی پست شده دولت ترامپ در این حساب بایگانی شده و توییت‌های این حساب کاربری صفر خواهد شد. حساب رسمی رئیس جمهور آمریکا در توییتر بیش از ۳۲ میلیون دنبال‌کننده دارد.

گفتنی است؛ نتیجه انتخابات مناقشه برانگیز آمریکا پس از اعتراض دونالد ترامپ به وقوع تقلب در آن به بازشماری آرا در برخی از ایالت‌ها انجامید و قرار است نتایج آن به زودی اعلام شود. این در حالی است که توئیتر از زمان برگزاری انتخابات تاکنون تعدادی از پست‌های دونالد ترامپ ترامپ در توییتر را که نزدیک به ۸۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، بدلیل انتشار اطلاعات غلط و گمراه‌کننده درباره تقلب در انتخابات برچسب نادرست زده و مخفی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جو بایدن ، ترامپ ، توئیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار