کمک ۶۷۰ میلیون تومانی نیکوکار مقیم خارج از کشور به مددجویان کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: نیکوکار مقیم امریکا با حضور در منازل مددجویان البرزی، ۶۷۰ میلیون تومان برای هزینه درمان، مسکن و جهیزیه به این افراد کمک کرد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:  حسین سریزدی یکی از نیکوکاران مقیم خارج از کشور است که طی ۵ سال گذشته ضمن همکاری با این نهاد به بیش از ۲۰۰ خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار کمک‌های شایانی کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز افزود: این نیکوکار در سال جاری با حضور در منازل مددجویان البرزی دارای وضع اضطرار ۱۷۵ میلیون تومان برای هزینه درمان، مسکن و جهیزیه، معیشت این افراد پرداخت کرد که بدین ترتیب مجموع کمک‌های این خیر طی ۵ سال به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

محمدی فرد گفت: بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور به شکل‌های مختلف تمایل خود نسبت به شرکت در امور خیر و احسان ابراز نموده و در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام (ره) شرکت کرده اند.

او بابیان این که مردم نوع‌دوست استان البرز در طول سال از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری، این نهاد را در ارائه خدمت به آسیب دیدگان  یاری می‌کنند، افزود: نیاز‌های خانوار‌های مددجو به ترتیب اولویت اضطرار احصاء و دسته‌بندی‌شده است و خدمات مختلف با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات کمیته امداد و همچنین ظرفیت خیران، به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.