آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با ایجاد رواناب از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با ایجاد رواناب از ظهر امروز در این استان آغاز می‌شود و تا فردا همه خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

او افزود: بارش ها از سمت غرب خراسان رضوی همراه با رعد و برق آغاز شده و تا اواخر وقت فردا یکشنبه در همه مناطق استان ادامه خواهد یافت.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: این بارش‌های پرحجم همراه با افت دمای هوا، ایجاد رواناب، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.
 

بیشتر بخوانید


غیوری بیان کرد: همچنین به علت کاهش محسوس دمای هوا بارش‌ها در مسیر‌های جاده‌ای کوهستانی و سردسیر این استان به صورت برف رخ خواهد داد.

او به کاهش حدود ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان نیز اشاره و تصریح کرد: بر این اساس میانگین دمای هوا امروز در مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است و فردا به دو درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از روز دوشنبه رو به افزایش خواهد رفت.

غیوری اظهار کرد: بر این اساس بیشینه دمای هوای مشهد در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب هفت و ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

او افزود: کمینه دمای هوای این کلانشهر دیشب چهار درجه زیر صفر بود که برای امشب به صفر درجه می‌رسد و فردا شب نیز تا ۳ درجه زیر صفر پایین خواهد رفت.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.