جاده قدیم اندیمشک - پل زال بازگشایی شد

فرماندار اندیمشک از بازگشایی جاده قدیم اندیمشک - پل زال که برای ساعاتی مسدود شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار و رئیس ستاد بحران اندیمشک با اشاره به ریزش کوه در جاده قدیم اندیمشک - پل زال گفت: این حادثه ساعتی قبل در منطقه گورحسنعلی رخ داد و سبب مسدود شدن مسیر شد.

او با بیان اینکه هم اکنون تردد در این مسیر در حال انجام است، افزود: گروههای ویژه راهدای و دستگاههای امدادی به سرعت به منطقه اعزام شدند که  پس از ۴۵ دقیقه موفق به پاکسازی و بازگشایی مسیر شدند. 

جهانگیری اظهار داشت: با توجه به حجم بارندگی اخیر در منطقه، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رعایت احتیاط در تردد در جاده های بخش الوار اندیمشک ضروری است.

فرماندار اندیمشک ضمن درخواست از مدیران عامل سدهای کرخه به منظور کنترل و مدیریت  شرایط، تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، تمهیدات لازم برای مهار سیلاب احتمالی و همچنین ذخیره نزولات آسمانی پیش بینی شده است و کشاورزان، دامپروران و افرادی که به هر دلیل به صورت غیر قانونی از حریم رودخانه ها و مخازن بهره برداری می کنند باید هشدارهای لازم در این خصوص را جدی بگیرند.

این مقام مسئول اذعان داشت: دستگاههای اجرایی شهرستان اندیمشک برای کنترل شرایط در صورت سیلاب احتمالی آماده بوده و باید نسبت به برقراری کشیک شبانه روزی اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.