جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان اهر

 فرماندار اهر با تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان گفت: ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی از امروز به این شهرستان ممنوع بوده و خاطیان با جریمه یک میلیونی مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خدابخش فرماندار اهر با تاکید بر اعمال محدودیت‌های ویژه و وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان اهر گفت: تنها راه مقابله و قطع زنجیره شیوع کرونا، همکاری و همراهی مردم با دستور العمل‌های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است.

او افزود: با استقرار اکیپ‌های ستاد مقابله با کرونا در ورودی‌های چهارگانه شهرستان اهر، به صورت شبانه روزی بر ورود خودرو‌ها به داخل شهر نظارت شده و از ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی جلوگیری می‌شود.

فرماندار اهر از ممنوعیت تردد خودرو‌ها در داخل شهر از ساعت ۹شب تا ۴ صبح نیز خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه به مدت ۱۵ روز، تمام گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تعطیل بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی پلمب خواهند شد.

خدابخش با اشاره به نظارت‌های مستمر و روزانه بازرسان بهداشت در خصوص فعالیت گروه‌های شغلی یک، گفت: باید تمام مراکز درمانی، داروخانه‌ها، مطب پزشکان، واحد‌های تولیدی صنعتی و خدماتی و همچنین اصناف مجاز با رعایت موازین و ضوابط بهداشتی فعالیت کنند، در غیر این صورت با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار اهر از متولیان آرامستان‌ها خواست تا کنترل و نظارت بر مراسم تشییع و تدفین را تشدید کرده و تنها بستگان درجه یک اجازه حضور در کفن و دفن متوفیان را داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار