اجرای دقیق طرح مقابله با کرونا الزامی است

استاندار سیستان‌وبلوچستان در دستوری خطاب به فرمانداران استان بر نظارت و اجرای دقیق طرح مقابله با بیماری کرونا که از امروز شنبه همزمان با سطح کشور در این استان آغاز شده تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان‌وبلوچستان در دستوری خطاب به فرمانداران و عوامل اجرایی طرح مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: فرمانداران در مرکز هر شهرستان حضور میدانی داشته و تمامی مدیران و عوامل مربوطه را با خود به صحنه بیاورند.

او با بیان اینکه حضور میدانی فرمانداران در کنار مسوولان اجرای طرح سبب می‌شود ادارات و مسوولان احساس دلگرمی و انگیزه بیشتری پیدا کنند تصریح کرد: واحدهای صنفی و ادارات و بانک‌ها دقیقا مصوبات را اجرا کنند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر اجرای دقیق و کامل طرح از ساعات اولیه امروز، بیان کرد: شهرداران و بخشداران نیز همین وظایف را در سایر شهرهای استان انجام دهند و فرمانداران نیز بر این موضوع نظارت جدی داشته باشند.

او تصریح کرد: مسوولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل فوق و هماهنگی و وحدت رویه در سطح سیستان‌وبلوچستان بر عهده مدیرکل مدیریت بحران استانداری است.

او  ادامه داد: فرمانداران شهرهای قرمز مسوولیت‌شان به مراتب بسیار حساس‌تر از سایرین بوده و انتظار است با تدابیر و تلاش‌های مدیریت شده تغییر وضعیت محسوسی در انتقال به وضعیت نارنجی، زرد و نهایتا سفید را شاهد باشیم.

براساس اعلام ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان شهرهای زاهدان، زابل و خاش در وضعیت قرمز، هامون، سراوان و چابهار نارنجی و ۱۷ شهرستان دیگر در وضعیت زرد بسر می برند.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بله
آخرین اخبار