نوری: تعویق لیگ برتر فوتبال ایران اشتباه است

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مشخص نبودن زمان برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ برتر و اینکه تعویق مسابقات لیگ درست است یا خیر، اظهار داشت: تعطیلی لیگ برتر تاثیرات زیادی روی بازیکنان دارد. این وقفه بازیکنان را به شدت تضعیف کرد. اگر باز هم این وقفه رخ دهد بازیکنان هم از نظر بدنسازی و هم از نظر روحی دچار مشکل خواهند شد. دلیلی ندارد مسابقات تعطیل شوند، چون تمامی شیوه نامه‌ها رعایت می‌شود.

او عنوان کرد: حواشی برای ۲ باشگاه بزرگ پایتخت همیشه وجود دارد. از نظر من این موضوع را خیلی بزرگ کرده اند. محمود فکری به عنوان سرمربی تیم استقلال تحت فشار است و باید به او حق داد که از باخت تیمش عصبانی باشد. در فضای مجازی شاهد حجم انبوهی از حاشیه‌ها علیه محمود فکری هستیم و این اصلا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست. محمود فکری مربی خوبی است و باید از او حمایت شود.

درگیری لفظی مربی با بازیکن در همه جای دنیا وجود دارد

نوری در مورد درگیری لفظی شیخ دیاباته و فکری بیان کرد: این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می دهد. این موضوع آنقدر هم که بزرگش می‌کنند مهم نیست. محمود فکری نیاز به فرصت دارد و فولاد هم تیم بدی نیست. تازه هفته دوم مسابقات است و فکری نیاز به حمایت و آرامش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.