ضرورت احراز هویت دارندگان سهام عدالت در سامانه سجام

مالکان سهام عدالت که روش غیرمستقیم تملک سهام را انتخاب کرده اند، ضروری است به منظور برخورداری از سود و امتیازات آتی، اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابک دایی مدیرکل اقتصاد و امور دارایی فارس،گفت: سهام داران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، برای برخورداری از منافع آزادسازی سهام عدالت و و امتیازات آتی، تا ۱۵ آذر نسبت به ثبت نام و احراز هویت از طریق سامانه سجام به نشانی sejam.ir یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک اقدام کنند.

او، افزود:  بدیهی است در صورت اقدام نکردن به موقع، واریز سود سالانه در آینده، امکان پذیر نیست.

دایی، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی، مردم می‌تواند از طریق گوشی‌های هوشمند با پرداخت هزینه احراز هویت، ثبت نام کنند و نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان نیست.

مدیرکل اقتصاد و امور دارایی فارس ادامه داد: در استان فارس حدود ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت شده‌اند که از این تعداد، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

او، بیان کرد: ۲ میلیون و ۲۰ هزار نفر مابقی که روش غیر مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده اند که در واقع اداره سهام آن‌ها از سوی شرکت سرمایه‌گذاری استان فارس است.

دایی، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۳۰۲ هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۹
با سلام.الان شهرستان ما تربت حیدریه صف دفاتر پیشخوان بسیار شلوغه و کرونایی مد نظر نیست.چرا اینقد مردم باید تو صف باشن.مگه شماره شبا ثبت نکردن.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۹:۵۸ ۲۱ دی ۱۳۹۹
باکوشی مابلدنیستیم ثبت نام کنیم حالاتواین اوضاع کروناچه لزومی داشت ثبت نام سجام دغدغه مردم کنید تمام کافینتاروشلوغ کنیدمت ترسیدم برم هنوزسجام ثبت نام نکردم یعنی یه زمانی سودسهام واریزبشه شامل مانمیشع