احداث ۱۶۰۰ واحد مسکن ملی در شهر‌های کوچک استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: یکهزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های کوچک استان اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل اقدامات لازم آغاز شده و در این زمینه زمین مورد نیاز از اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شده است.

او با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت انتخاب شده است، افزود: برای بهره‌مندی از این طرح، در مرحله نخست ۹۰۰ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام نهایی ۳۸۶ نفر از آنها انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: از این تعداد ۲۴۵ متقاضی آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

او از آغاز مرحله ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خلخال و پارس‌آباد به تعداد ۱۸۰ واحد خبر داد و افزود: فعالیت برای آغاز طرح در سایر شهرهای استان نیز ادامه دارد.

سبحانی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی اعطای ۱۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای تکمیل عملیات اجرایی طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اختصاص قیر رایگان، معابر احیا و احداث شده در طرح هادی روستاهای استان آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.