از پلمب ۲۶۵ واحد صنفی در میبد تا توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در خاتم

مهمترین حوادث استان یزد در امروز شنبه آذر یکم ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد حسین نبی پور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میبد گفت: با اجرای طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل و نظارت بر فعالیت غیر مجاز واحد‌های صنفی، ماموران پلیس با راه اندازی اکیپ تلفیقی با ادارات مرتبط در یک ماهه گذشته از دو هزار و ۴۰۰ واحد صنفی بازدید کردند.

۲۶۵ واحد صنفی متخلف در میبد

او افزود: در نتیجه این بازدید‌ها به ۴۸۰ واحد صنفی اخطار و ۲۶۵ واحد به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

قاچاقچیان در خاتم زمین گیر شدند

سرهنگ غلام رضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل محموله مواد افیونی در محور هرات به مروست این شهرستان مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو ۴۵ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کشوری ادامه داد: این محموله از جنوب کشور به مقصد استان البرز بارگیری شده بود که با تیز هوشی ماموران پلیس خاتم توقیف شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار