جزئیات تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با ابلاغ دستور العملی جزئیات درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان در دوره تابستان ۹۹ و نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز طهماسب، کاظمی مشاور برنامه ریزی راهبردی ریاست دانشگاه و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد دستورالعمل " درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان در دوره تابستان ۹۹ و نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹" را به روسای این دانشگاه ابلاغ کرد.

کاظمی در این دستور العمل تاکید کرد: به دلیل شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا و نامه وزارت علوم،در مورد ایجاد تداخل تحصیلی دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع بالاتر، تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان دوره‌های تحصیلی که طبق تقویم آموزشی تحصیل کرده اند، مشخص شد.

بر اساس این دستور العمل تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان تمام دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دوره تابستان ۹۹-۹۸ برابر ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ است.

برای آن عده از دانشجویان دوره‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی که امتحان دروس معرفی به استاد آن‌ها تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ برگزار شده است و هم اکنون تمام دروس دوره را گذرانده و فارغ التحصیل شده اند، استثنأ تاریخ فراغت از تحصیل آن‌ها ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ قید می‌شود.

همچنین تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان دوره‌های تحصیلات تکمیلی که از اول مهر تا ۱۳۹۹/۰۸/۱۵ از پایان نامه خود دفاع کرده و فارغ التحصیل شده اند، برابر ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ قید می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بنویسید دانشگاه آزاد بخوانید دانشگاه بازنشستگان و رفقا !
آخرین اخبار