دمپایی سارق، راز سرقت خودروی مال باخته را لو داد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که با دمپایی و لباس خانگی از خودرو همسایه خود سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" گفت: سی ام مهر ماه یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه و دستور قضائی به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، مدارک و مقداری ارز خارجی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومان از داخل خودرو وی که در کنار خیابان پارک شده بود، سرقت شده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو این پایگاه قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان عازم محل سرقت در خیابان نامجو شدند که در تحقیقات میدانی مشخص شد، ساعت ۰۴:۰۷ بامداد بیست و هفتم مهرماه شخصی با لباس راحتی و دمپایی در محل به صورت پیاده تردد دارد و در چند ثانیه کیف مورد ادعای شاکی را از داخل خودرو به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سارق در تحقیقات میدانی با دمپایی و لباس راحتی و به صورت پیاده مشاهده شده بود، ظن کارآگاهان را در خصوص بومی بودن سرقت برانگیخت و تعقیب و مراقبت و انجام تحقیقات غیر محسوس و میدانی فرضیه مورد نظر اثبات و هویت سارق و محل سکونت وی شناسایی شد.

سرهنگ دستخال بیان داشت: پس از کسب تکلیف و اخذ دستور قضائی از دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم به هویت هادی در یک عملیات غافلگیرانه در ساعات آغازین هفدهم آبان ماه در حوالی خیابان نامجو دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی عنوان کرد: هادی که چاره‌ای جزو بیان حقیقت نداشت اظهار کرد، شب سرقت برای پرسه زنی از خانه خارج شدم و خودروی شاکی نظر من را جلب کرد که پس از باز کردن صندوق خودرو کیف شاکی را سرقت کردم و پس از تبدیل دلار‌ها به ریال آن‌ها را خرج و مدارک را نیز در سطل زباله انداختم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح هادی به سرقت از شاکی پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای مربوط ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۳ سارق اماکن کارگاهی و تولیدی در کهریزک

سرقت آی پد با جا زدن دستگاه تقلبی به جای اصلی/ جیب بر حرفه‌ای به دام افتاد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار