کسب وکار اینترنتی نیازمند ساماندهی

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد گفت: کسب وکار اینترنتی نیاز به ساماندهی و تصویب قوانین مرتبط است.

کسب وکار اینترنتی به شرط ساماندهیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این روز‌ها سفارش کالا بصورت اینترنتی در کشور جایگاه مهمی پیدا کرده است. صرفه جویی در زمان و کاهش اعصاب خردی‌های مرسوم در خروج از منزل، خلاص شدن از بار ترافیک، دورشدن از کلافگی همه و همه باعث شده است خرید‌های آنلاین به جایگاهی قابل اتکا در اقتصاد خانواده‌ها تبدیل شود. شهرستان اسدآباد نیز همانند شهر‌های اطراف در این قافله عقب نمانده و حجم بالای بسته‌های سفارش داده شده در اداره پست نشان دهنده این مطلب است.

قطعا همه می‌دانید کرونا این روز‌ها باعث شده همه خانه نشین شویم و از طرف دیگر بطور عادی همه‌ی انسان‌ها نیازمند خرید کالا‌هایی برای امرار معاش هستند. از خرید از سوپرمارکت گرفته تا خرید سبزی، نان و میوه باعث می‌شود ما هرچند به اجبار، اما از خانه خارج شویم.

خرید تلفنی اجناس موضوعی ست که می‌تواند این روز‌ها به کسبه و شهروندان کمک کند تا آسیب کمتری از ناحیه کرونا متحمل شوند. مشخصاً این اتفاق دارای زوایای مختلفی است و علاوه بر محاسن دارای معایبی همچون نحوه‌ی محاسبه قیمتها، چگونگی ارتباط مشتری و فروشنده نیز هست، اما چیزی که مشخص است این ست که موضوع به نفع مجموعه‌ی شهرستان است.


جهت اطلاع از جزئیات موضوع گفتگویی با موسی الرضا غفاریان، ریاست اتاق اصناف اسدآباد انجام شد.


غفاریان رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در این باره گفت: از این موضوع در شهر طبق قانون نظام صنفی استقبال می‌کنیم.

او تصریح کرد:به طور حتم خرید تلفنی باعث کاهش بار تردد در محلات و خیابان‌ها است و همه مردم موافق انجام این کار هستند.

او ادامه داد: ما بعنوان متولی اصناف آماده همکاری با صنوف پرمشتری همانند سوپرمارکتیها، نانوایان، مواد پروتئینی، اغذیه، میوه فروشی، سبزی فروشانو لبنیات‌ها بر مبنای قوانین هستیم و اگر کسی بخواهد این اقدام را در سطح شهرشروع کند مورد تایید ما قرار دارد.

غفاریان گفت: این موضوع نیازمند ساماندهی و تصویب قوانین مربوط با آن است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.