نصب بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کنتور برق خانگی در استان کرمانشاه

از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کنتور برق خانگی در استان کرمانشاه به مشترکان تحویل داده شده که از این تعداد ۱۰ هزار کنتور نصب و مابقی در صف انتظار نصب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضایی معاون امور مشترکین توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه این آمار نسبت به پارسال ۵ درصد رشد داشته است، گفت : در استان کرمانشاه ۷۹۰ هزار مشترک برق داریم که ۸۵ درصد آن‌ها مشترک خانگی هستند.

 او گفت : با توجه مصوبه هیئت دولت مبنی بر رایگان کردن برق مصرفی مشترکین خانگی کم مصرف از مردم تقاضا داریم با مصرف بهینه برق و استفاده نکردن از لوازم پرمصرف همانند سرخ کن برقی، سماور برقی و ... مصرف خود را کاهش داده تا در طرح «برق امید» صورتحساب آن‌ها رایگان شود.

او افزود: با توجه به چشم انداز وزارت نیرو مبنی بر ارائه خدمات آسان به مشترکان برق و همچنین شرایط کرونا، به منظور عدم مراجعه حضوری همشهریان اپلیکشن خدمات غیرحضوری به نام (برق من) طراحی و در کافه بازار در دسترس مردم قرار گرفته تا کلیه خدمات مورد نیاز مشترکان بصورت غیر حضوری ارائه شود.

معاون امور مشترکین توزیع برق استان افزود: در این برنامه ۴۰ خدمت ارایه می‌شود و پیش بینی می‌کنیم که تا پایان سال بیش از ۳۰ درصد از مراجعات حضوری کم شود.

رضایی گفت: شهروندان کرمانشاهی هر گونه انتقاد و پیشنهاد در ارتباط با خدمات توزیع برق را می‌توانند با شماره ۱۲۱ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار