برف روبی ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های مازندران

۱۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران برف روبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در چند مرحله برف روبی شد.

او افزود: ۳۳ اکیپ راهداری با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار هم اکنون در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و کرد و گفت: ۲۲ راهدارخانه در در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

او افزود: با توجه به کاهش دما و بارش برف در محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: مسافران و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.