زنی به خاطر هم نامی با کرونا به اداره پلیس شکایت کرد

زنی به خاطر هم نامی با ویروس کرونا و تمسخر توسط دیگران به اداره پلیس شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن ایرلندی به نام کرونا نیوتن، ساکن اولدهام در انگلیس، به دلیل شبیه بودن نام خود با ویروس کرونا که از ابتدای سال جاری در تمام نقاط جهان منتشر شده‌است، با آزار و اذیت بسیاری روبرو است. او گفت که قبل از ظهور ویروس کرونا با همین نام، با اسمش کنار می‌آمد و یک زندگی عادی داشت ولی پس از شیوع همه گیر این ویروس اوضاع برای او بدتر شد. وی طی صحبتی که با یک وب‌سایت انگلیسی داشت فاش کرد که چگونه غریبه‌ها و افراد ناشناس با او تماس می‌گیرند و با داد و فریاد از او می‌پرسند که چه حسی دارد که دنیا را به یک بیماری جدی آلوده کرده است و سپس آن‌ها تلفن را قطع می‌کنند.


بیشتر بخوانید


این زن توضیح داد: نام من هیچ ارتباطی با ویروس ندارد. شاید من کمی خوش‌شانس بودم که توانستم با این بیماری معروف و شناخته بشوم. نام من همنام با یک ماده نوشیدنی است اما مردم این موضوع را باور نمی‌کردند، تا اینکه با انتشار این ویروس همه چیز فرق کرد. علی‌رغم رنج و درد و رنج‌های ناشی از این هم نامی، کرونا توانست جنبه خنده‌دار و جالب نام خود را بشناسد. وی گفت که دخترش نام او را به همه‌ مردم می‌گوید زیرا برخی از مردم نظرات خنده‌داری نسبت به این نام نشان می‌دهند که برای او جالب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
من که دهه 60 برای حدود 8 سال کرونا داشتم و ازش خیلی راضی بودم. یادش بخیر. بهترین تویوتای اون دوران بود. چند سال پیش هم که رنو کووید را تولید کرد و روانه بازار دنیا نمود.
Iran (Islamic Republic of)
اکسی آنلاین
۱۹:۴۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
برو یه پیج اینستا بزن با این معروفیت یک پیج تجاری و پردرامد خواهی داشت خوش به حالت شده دیگه کرونا خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ چه خنده دار زنگ میزنن بهش چرا دنیارو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
جالبه؛ یه گالری مبل هم نزدیک خونه ماست به نام "کرنا".
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
خب برو اسمتو عوض کن! اسمتو بذار روناک.همون اسم قبلی خودته فقط حروفش جابجا شدن.یا بذار کارون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
من ی راهکار به خانم کرونا میگویم برو یک آش رشته خوشمزه درست کن باظرف یک بار مصرف اسمت را عوض کن بایک برچسب بزن دیگه همه نام جدید تورا صدا کنند
آخرین اخبار