رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

۱۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های آبادان بستری هستند

شکرالله سلمان زاده ازشناسایی ۳۸ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد و گفت: شهروندان همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با اشاره به اینکه دیروز ۳۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند گفت:از این تعداد۱۸ نفر مربوط به آبادان، ۱۰ نفر خرمشهر و ۱۰ نفر نیزمربوط به شادگان هستند.

او با بیان اینکه دیروز نیز یک نفر بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داد ادامه داد: هم اکنون ۱۴۰ بیمار در بیمارستان‌های آبادان بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های جدید کرونایی در صورتی می‌تواند موثر باشد که مردم به جمع‌های خانوادگی روی نیاورند.

سلمان زاده در پایان اضافه کرد: اگر شهروندان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند روز‌هایی سخت را پیش رو خواهیم داشت.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می‌باشد.

آزمایشگاه تخصصی مولکولی تست کووید ۱۹ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند در آبادان احداث شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.