خیرین و نیکوکاران زنجانی نفس هدیه کنند

سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان برای بیماران کرونایی نفس هدیه کنند.

طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: کمپین دست یار از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران متاثر از کرونا از طریق مشارکت مردم نوعدوست تشکیل شده است.

او افزود: در حال حاضر بیماران کرونایی برای درمان در منزل نیازمند کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر زنجان گفت:  مردم نوعدوست و خیر استان زنجان برای خرید این اقلام و دادن امانت به بیماران متاثر از کرونا که دوران نقاهت را در منزل می‌گذرانند، می‌توانند با روش‌های زیر مشارکت کنند.

طاهری ادامه داد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۲۴*۱۱۲* و با واریز کمک‌های خود به شماره حساب نیات خاص ۴۹۷۸۶۳۶۹۸۲ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۴۷۴۶۶۰ به نام نیات خاص اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.
 
او با تاکید بر اینکه مردم نوعدوست استان زنجان تاکنون ۲۲ دستگاه کپسول اکسیژن با مانومتر به هلال احمر هدیه کرده اند، اظهار داشت: وجود اکسیژن برای بیماران کرونایی مساله‌ای حیاتی است و با توجه به اینکه مشکلات تنفسی یکی از عوارضی است که برخی بیماران کرونایی با آن درگیر هستند به همین منظور این دستگاه‌ها به صورت امانت در اختیار این شهروندان بیمار قرار می‌گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر باهدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان، حمایت از بیماران نیازمند و کمک به تامین این تجهیزات پزشکی در استان راه اندازی شده است.

طاهری با بیان اینکه این حرکت خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی و همدلی انجام می‌شود، افزود: این مهم فرصت مناسبی است تا خیرین ضمن همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای کمک‌های خیریه‌ای خود بخشی از آلام بیماران نیازمند را برطرف کنند.

او از خیرین نیکوکاران و همه اقشار مختلف و نوعدوست زنجان خواست با مشارکت خود برای مساعدت در هدیه نفس ایفای نقش داشته و جمعیت هلال احمر استان زنجان را در رساندن کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به بیماران کرونایی یاری دهند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.