سینگ: آینده تیم فوتبال آلومینیوم روشن است/ قضاوت ضعیف داور همه ما را عصبی کرد

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قضاوت ضعیف و سوت‌های اشتباه داور در بازی مقابل سپاهان، بازیکنان آلومینیوم را عصبی کرد.

امید سینگ بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط این تیم اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و دارای کادر مدیریتی قوی است.

او ادامه داد: کادر فنی تیم ما بسیار مجرب بوده و بازیکنان جدید را روی تفکرات و برنامه‌های خود برای حضور در لیگ برتر جذب کرده اند.

سینگ در خصوص انتقال خود به آلومینیوم بیان کرد: من از روز اول مطمئن بودم این تیم آینده خوبی دارد و پدیده این فصل از رقابت‌های لیگ برتر می‌شود و با چشمانی باز تیم جدیدم را انتخاب کردم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم درباره دیدار این تیم در مقابل سپاهان در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: این دیدار برای ما بسیار سنگین بود و بازیکنانمان به خوبی بازی کردند. می‌توانستیم در این مسابقه با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: تیم آلومینیوم بعد از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرده و درست نیست حق این تیم خورده شود. چطور می‌شود در یک بازی اشتباهات داوری تا این اندازه به ضرر تیم ما باشد.

سینگ افزود: دقیقه ۳۶ به دروازه بان ما به دلیل اتلاف وقت کارت داده می‌شود. آلومینیوم در آن دقایق موقعیت‌های بیشتری نسبت به سپاهان داشت و دلیلی برای اتلاف وقت وجود نداشت. در کدام لیگ معتبر در دقیقه ۳۶ به دلیل اتلاف وقت به دروازه بان کارت زرد داده می‌شود؟

او ادامه داد: گلی که تیم ما دریافت کرد در ابتدا آفساید بود و پس از آن مهاجم سپاهان روی سلیمان زاده مرتکب خطا شد که هر ۲ از چشم داور پوشیده ماند. سوت اشتباه داور تمامی زحمات ما را هدر داد.

بازیکن آلومینیوم افزود: سپاهان را به خوبی کنترل کردیم و حقمان حداقل یک امتیاز بود. آینده‌ روشنی در انتظار این تیم است. قضاوت داور همه ما را عصبی کرد.

سینگ در رابطه با وضعیت آلومینیوم در ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: مردم اراک باید صبور باشند و به بازیکنان آرامش بدهند. فشار روی تیم تازه لیگ برتری شده زیاد است و ابتدا باید یک حاشیه امنیت برای خودمان درست کنیم.

او ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هر اتفاقی در زمین مسابقه امکان پذیر است. گاهی اوقات کار در مسابقه گره می‌خورد و دیگر نمی‌توان کاری کرد.

سینگ درباره بازی کردن برای تیم ملی هند گفت: حضور من در تیم ملی هند قطعی شده و در چند تمرین هندی‌ها شرکت کرده ام. در حال حاضر به دلیل وخامت مبتلایان به ویروس کرونا در کشور هند، اردو‌های تدارکاتی برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: "گرین کارت" من صادر شده است و منتظر صدور پاسپورتم هستم. زمانی که برایم پاسپورت صادر شود بدون هیچ مشکلی می‌توانم در تیم ملی هند بازی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار