تربیت و آموزش خانواده ارزشی از اهداف اسلام ناب است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: تحکیم و تعالی بنیان خانواده باید فرهنگ شود چرا که داشتن خانواده ناب و سالم یکی از اهداف پر ارزش اسلام ناب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیداحمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: تحکیم و تعالی بنیان خانواده باید فرهنگ شود، خانواده بنیان و اساس یک جامعه بوده و باید بیش از پیش به آن توجه شود چراکه داشتن خانواده ناب و سالم یکی از اهداف پر ارزش اسلام ناب است.

او افزود: در این زمینه طرح تحکیم و تعالی بنیان خانواده با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به همت شرکت ره آوران فنون پتروشیمی به نمایندگی از شرکت‌های تابعه خلیج فارس اقدام به اجرای این طرح کرده اند.

محفوظیان بیان داشت: این طرح یکی از طرح‌های خرسند ساز در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی خلیج فارس که با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تدوین و در حال اجرا است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در این طرح و بهره مندی هرچه بهتر از مشاوره‌های گوناگون از سوی اساتید و روانشناسان مجرب، می‌توانند تا ۲۵ آذر ماه به سایت WWW.KHANEVADE.MHRIR، یا عدد یک را به شماره سامانه ۵۰۰۰۲۱۲۲۰۱۶۴۷ پیامک کنند و یا با شماره ۰۹۱۶۸۱۴۱۱۳۵ تماس حاصل فرمائید.

این مقام مسئول گفت: این طرح با هدف آشنایی خانواده‌ها با مهارت‌های زندگی و بیان راهکار‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، در بیش از ۴۰ کانون تخصصی فرهنگی هنری مساجد و مکان‌های فرهنگی در مناطق محروم شهر‌های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

محفوظیان اظهار داشت: این طرح جهت جوانان دختر و پسرمجرد در شرف ازدواج، زوج‌های جوان، و والدین دارای فرزند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.