افزون‌بر یک هزار نفر در سیستان‌وبلوچستان ویزیت رایگان شدند

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان‌وبلوچستان گفت: یک هزار نفر از مردم نیازمند شهر‌های این استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به طور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فاطمه کمیلی جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان‌وبلوچستان گفت : تیم‌های پزشکی در مناطق مختلف شهری و روستایی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان در دومین روز هفته بسیج اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان کردند.

او افزود: در ایرانشهر به همت کانون بسیج جامعه پزشکی یک گروه عمومی به روستای علی‌آباد اعزام و ۱۶۰ بیمار ویزیت و ۱۰۰ عدد ماسک رایگان نیز توزیع شد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: یک گروه پزشکی به مسجد حضرت فاطمه (س) در زابل اعزام و ٧٥بیمار ویزیت شدند.

او ادامه داد: توزیع ۲۵۰ عدد ماسک رایگان و اقدام به کنترل تب سنجی بیماران وآموزش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مراجعان در زابل انجام شد.

کمیلی خاطرنشان کرد: در سراوان هشت گروه‌پزشکی در مناطق شهرک سبحان، دزک، اسپیچ، پره کنت و پیرآباد اعزام و اقدام به ویزیت عمومی ۵۰۸ بیمار کردند.

او افزود: ۵۱ نفر در سراوان از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند و داروی رایگان دریافت کردند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: همچنین در سراوان یکهزار و ۲۵۵ عدد ماسک به طور رایگان توزیع و علاوه‌بر تب‌سنجی رایگان، آموزش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مشاوره به مراجعان انجام شد.

او گفت: از پنج خانواده شهید مدافع سلامت در زاهدان با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان در دومین روز از هفته بسیج تجلیل خواهد شد.

کمیلی تصریح کرد: ویزیت ماردان باردار در روستای کرباسک، ویزیت و اهدای داروی رایگان به سالمندان و میانسالان در شهر علی اکبر، ویزیت ۱۳۶ بیمار در خاش، اعزام گروه درمانی به بخش مرکزی شهر محمدآباد و بهرام آباد در هامون و ویزیت و معاینه ۴۰ بیمار را از دیگر اقدامات در دومین روز از هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار