افزایش ۴۰ درصدی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی از افزایش ۴۰ درصدی واگذاری انشعاب آب و فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یدالله سلطانی مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: سه هزار و ۱۱۷ فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب طی سال جاری در این شهرستان به متقاضیان شهری واگذار شد که ۴۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. 

 سلطانی افزود: از این میزان هزار و ۴۹۶ فقره انشعاب آب بوده که در این بخش رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستیم.

او تعداد انشعاب جدید واگذار شده فاضلاب در خوی طی سال جاری را هزار و ۶۹۸ فقره اعلام کرد و ادامه داد: فروش انشعاب فاضلاب نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت: هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در آن منطقه، امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است، طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کند.

او  یکی از مشکلات حوزه مشترکین در خوی را وجود حفره های خالی انشعاب فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تلاش همکاران، حفره های خالی شناسایی و با ارسال پیامک یا اخطار کتبی، مشترکین را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می کنیم که روند خوبی را در ایتن خصوص شاهد هستیم.

سلطانی ادامه داد: با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکین خوی، فروش انشعاب فاضلاب به صورت قسطی نیز انجام می شود که این امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.

۳۹ هزار و ۸۵۴ انشعاب فاضلاب شهری در خوی وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در این شهرستان ۳۱۷ هزار و ۸۶۲ متر است؛ خوی با ۳۸۵ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت استان است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.