جشنواره‌ای برای افزایش نشاط و شادی خانواده‌های یزدی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره جشنواره خش دلانه در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد گفت: جشنواره دوم خش دلانه در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است. 

او با بیان اینکه دومین دوره جشنواره خش دلانه فرصتی برای نمایش استعداد‌های نهفته در عرصه‌ی طنز و استند آپ کمدی است، افزود: یکی از رسالت‌های سازمان، اجرای برنامه‌هایی به منظور افزایش نشاط اجتماعی است و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد گفت: این جشنواره برخلاف پارسال که در سطح شهر و پارک‌ها برگزار شد، امسال به صورت کامل در فضای مجازی برگزار می‌شود.

ملازینلی اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره‌ی ۴ هزار شهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه‌ای با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه‌ی جشنواره را ۱۵ آذرماه عنوان کرد و تصریح کرد: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده ۲۰ آذرماه، برگزاری و نمایش آثار ۲۵ تا ۲۷ آذرماه و آیین اختتامیه‌ی مجازی آن ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

ملازینلی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ضبط شد خود را به فضا‌های مجازی سازمان که اعلام می‌شود و یا به صورت پستی به دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی خیابان کاشانی روبروی پارک هفتم تیر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ارسال نمایند.

او گفت: همچنین شماره تلفن‌های ۰۳۵۳۸۲۷۷۶۵۰ و ۰۹۱۳۷۴۹۷۶۴۳ برای هماهنگی‌های بیشتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار