دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ رمضان فتح اللهی فرمانده انتظامی شهرستان سلماس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سلماس به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رمضان فتح اللهی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

او اشاره کرد: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشد و در بازرسی از مخفیگاه سارق مقداری اموال مسروقه کشف شد که ارزش اموال مکشوفه بنابه نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیون برآورد شده است.

سرهنگ فتح الهی با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های فنی به ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.