کاهش بیش از ۶۷ هزار واحدی شاخص کل بازار بورس در آبان ماه

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی گفت:شاخص کل بازار بورس در آبان ماه با ۶۷.۰۵۳ واحد کاهش در مقایسه با پایان ماه مهر به ۱.۳۴۵.۳۰۱ رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در ماه گذشته تعداد ۲۵۱.۰۲۷.۹۳۹ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۲.۴۰۵.۵۸۴.۲۱۴.۰۱۰ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجانغربی مورد معامله قرار گرفت، که ۴۹ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

جوادی افزود: شاخص کل بازار بورس با ۶۷.۰۵۳ واحد کاهش در مقایسه با پایان ماه گذشته به ۱.۳۴۵.۳۰۱ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۲۴ واحد کاهش به رقم ۱۶.۶۴۶ واحد رسید.

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی بیان کرد: در این ماه در تالار ارومیه ۱۱ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، فعالیت داشته اند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران با ۵۳۰ میلیارد ریال معامله در آبان ماه توانست ۲۲ درصد از کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد. همچنین در آبان ماه سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با ۱۶۴ میلیارد ریال معامله، ۷ درصد ارزش کل معاملات تالار ارومیه را به خود اختصاص داد.

 

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.