برگزاری چهاردهمین نشست مجازی قصه گویی بزرگسالان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: چهاردهمین نشست مجازی قصه‌گویی بزرگسالان استان کرمانشاه، با حضور کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهناز فتاحی گفت: چهاردهمین جلسه انجمن مجازی قصه‌گویی بزرگسالان کانون استان کرمانشاه، با حضور کارشناسان و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی استان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی کرمانشاه برگزار شد.

او افزود: در این برنامه فرزانه لطیفی، کارشناس هنری استان کرمانشاه و مدرس جلسه، مطالب خود را با موضوع مخاطب شناسی در قصه‌گویی ارائه داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: میهمان انجمن قصه‌گویی با بیان مقدمه‌ای، به ارکان قصه‌گویی و ارتباط آن‌ها با یکدیگر پرداختند و با اشاره به مخاطب به عنوان یکی از رکن‌های مهم قصه‌گویی، اهمیت شناخت آن را مهم دانست.

فتاحی قصه‌گوی برگزیده بین‌المللی بیان کرد: معرفی تقسیم‌بندی گروه‌های سنی در سال‌های قبل و معرفی تقسیم‌بندی جدید گروه‌های سنی در کانون و ویژگی‌های هر کدام از گروه‌های جدید موضوع‌های مورد نیاز آن‌ها را مشخص می‌کند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار