پیام تشکر استاندار کرمانشاه از همکاری مردم در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های جدید

استاندار کرمانشاه در پیامی از همدلی، همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم نیک اندیش استان در اجرای طرح‌های جدید برای مبارزه با کرونا و حفظ سلامت عموم تشکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه در پیامی از همدلی، همراهی، مشارکت و همکاری گسترده مردم نیک اندیش استان در اجرای طرح‌های جدید برای مبارزه با کرونا و حفظ سلامت عموم تشکر کرد.

در متن پیام  بازوند آمده است:

بی تردید مقابله و مواجهه با ویروس منحوس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم استان و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمی‌توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی هم استانی‌های عزیز، بر این بحران فائق آمد.

اینجانب بر خود فرض و لازم می‌دانم که از مشارکت هوشمندانه اقشار مختلف مردم استان در اولین روز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال محدودیت‌ها که نشان دهنده اندیشه والا و مسئولیت پذیری تک تک شهروندان این دیار می‌باشد، تقدیر و تشکر نمایم و از اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم فعالیت در مشاغل غیرضروری، عدم تردد شبانه در سطح شهر‌ها و ... در اجرای این طرح ملی دست اندکاران را یاری نموده اند، مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

همچنین از فرمانداران عزیز سطح استان، مدیران محترم ادارات، نیرو‌های پرتلاش انتظامی، مسوولین و فعالان اتاق اصناف و اتحادیه ها، بسیجیان بی ادعا، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌های پرتلاش و صدا و سیما که با همدلی و اهتمام قابل توجه در آغازین روز اعمال محدودیت‌های جدید، استان کرمانشاه را همچون همیشه در برهه‌های حساس، سربلند و سرافراز نموده اند، سپاسگزاری می‌نمایم.  

امید آن دارم که با استمرار این روند همدلانه در ادامه طرح یادشده، بتوانیم بیماری کرونا را در سطح استان کنترل و به یاری حق تعالی به زانو درآوریم.

بازوند
استاندار کرمانشاه

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار