ورود بسیج در تمام عرصه‌ها راهگشا و امید آفرین بوده است

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفتند: ورود تفکر و روحیه بسیجی به عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم، سایر عرصه‌های علمی و سازندگی همواره راهگشا و قدرت‌آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترک حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی آمده است: هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای است که به دست امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب کاشته شد و امروز به درختی تنومند مبدل شده که ریشه در دل‌های مردم به‌ویژه نسل جوان دارد و در سرتاسر جهان اسلام ثمرات و برکات خود را نشان می‌دهد.

بسیج مصداق بارز آیات شریفه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» و «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» است که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یاس شیاطین جن و انس گشته است.

مرور خاطرات دور و نزدیک این سرزمین مؤید این نکته است که ورود تفکر و روحیه بسیجی به عرصه‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس، دفاع از حرم و سایر عرصه‌های علمی، سازندگی همواره راهگشا و قدرت‌آفرین بوده که و بدون شک گسترش این روحیه و منش در جامعه، نسخه شفابخش گذر از تنگنا‌ها و مشکلات است.

امروز به لطف خداوند و با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان شیعه و اهل سنت خطه پهناور و غیورپرور سیستان‌وبلوچستان، نام زیبای بسیج با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت، عجین شده و این ثمرات جز با ولایت‌مداری بسیجی‌های با اخلاص، مدیریت هوشمندانه فرمانده‌هان و برکت خون شهدای بسیج قابل تحقق نبود.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، هفته بسیج را به همه بسیجیان عالم بویژه نیرو‌های مخلص و بااراده فعال در استان سیستان‌وبلوچستان تبریک عرض نموده و رشد و تعالی این شجره طیبه را در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای گام دوم انقلاب اسلامی از محضر خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار