معرفی برگزیدگان چهارمین ماه پویش استانی قصه گویی در خراسان شمالی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت:برگزیدگان چهارمین ماه پویش استانی قصه گویی در خراسان شمالی ، معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فرهاد آقابیگی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به داوری بیش ازمعرفی برگزیدگان چهارمین ماه پویش استانی قصه گویی هزار قصه در این پویش گفت: در چهارمین ماه، نفس عسگری از بجنورد و امیرحسن پوشیده از اسفراین در بخش خردسالان؛ فاطیما ابرغم از اسفراین و جواد نادری از شیروان در بخش کودکان؛ فاطمه سیدنژاد و کتایون شاکری از اسفراین در بخش نوجوانان، طیبه فرحی از اسفراین در بخش بزرگسالان، الهه مقصودی از بجنورد در بخش مربیان و زهرا عابدی از اسفراین، سحر پویامهر از بجنورد و محمد خان شریفان از رازوجرگلان در بخش چالش قصه گویی برگزیده شدند.


بیشتر بخوانید


آقابیگی افزود: در مسابقه عکس نوشت "زنگ آزادی" نیز روژین قربانی نیازمند از اسفراین؛ مریم وحیدی از مانه و سملقان و ساجده قاصدی فرد از شیروان عناوین برتر را از آن خود کردند. با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، جوایز برگزیدگان از طریق مراکز کانون پرورش فکری برای آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.